Цифрова лабораторія

Система роботи

Структура Цифрової лабораторії

Орел Олена Петрівна – завідувачка Лабораторії

 Відповідає за:
 –  визначення освітньої траєкторії  при розробці електронних  засобів навчального призначення;
– проведення тренінгів, майстер-класів;
 – розробка і впровадження інноваційних та цифрових технологій, заснованих на сучасних освітніх технологіях, прогресивних формах організації освітнього процесу і активних методах навчання, що відповідають сучасному світовому рівню.

Зданевич Лариса Макарівна – відповідальна за аналітичний центр

Відповідає за:
– впровадження ефективної системи аналізу якості навчальної діяльності всіх учасників освітнього процесу;
– підвищення загальної, професійної культури і активності педагогів та здобувачів освіти, наближення освітньої діяльності до науково-дослідницької роботи і майбутньої професійної діяльності;
– впровадження і використання в освітньому процесі сучасного програмного і інформаційного забезпечення.

Чернюк Ірина Василівна, центр комп’ютерного моделювання освітнього процесу

Відповідає за:
– надання допомоги в режимі “on” та “off  line”;
– пред’явлення інформації та своєчасне її корегування;
– використання в освітньому процесі теле- та відео комунікацій;
– забезпечення електронного документообігу.

Яценюк Галина Василівна – центр інформаційно-комп’ютерного забезпечення

Відповідає за:
– створення електронних програмних засобів навчання;
– інтеграція програмних продуктів в освітньому порталі закладу.

Сінько Вадим Костянтинович – центр технічного забезпечення

Відповідає за:
– функціювання та технічну підтримку платформи;
– підключення до списку розсилань;
– технічна підтримка веб-семінарів.

Опис організації системи роботи

ЦИФРОВА ЛАБОРАТОРІЯ БЕРДИЧІВСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО БУДІВЕЛЬНОГО ЛІЦЕЮ – це організований структурний підрозділ закладу. Діяльність Лабораторії спрямована на комплексне забезпечення (навчальне, методичне, наукове, організаційне, інформаційне, комунікативне, технічне, програмне) ефективної та якісної роботи системи управління освітнім процесом у дистанційному й змішаному форматах навчання.
Основні завдання цифрової лабораторії:
– розвиток сучасних інформаційних технологій в галузі освіти, цифрових послуг;
– дослідження та впровадження ефективних методів викладання цифрових технологій;
– використання цифрових інформаційних засобів і технологій для створення нових підходів у викладанні;
– створення цифрового мультимедійного навчального контенту для розвитку цифрових компетентностей педагогічних працівників;
– дослідження ефективності та продуктивності використання цифрових технологій у сфері розвитку цифрових компетентностей у викладанні предметів та професій;
– розробка навчально-методичних матеріалів для організації ефективного очного та дистанційного навчання цифровим інформаційно-комунікаційним технологіям;
– публікація та оприлюднення результатів досліджень на семінарах, у галузевих виданнях та в інтернеті;
– вивчення та узагальнення досвіду та результатів роботи провідних вітчизняних і закордонних науково-дослідних установ та закладів освіти у сфері розробки та застосування цифрових технологій.
Участь у проєктах:
– “SELFIE в Україні”.
– “Цифровізація професійної освіти Житомирщини”.

Сайт викладача Пшеничної Інни Анатоліївни
Освітній блог методиста Орел Олени Петрівни
Онлайн-посібник «Паралельність прямих і площин у просторі»
Гейміфікований курс «Цікава математика»
Відеоурок  з теми «Рівновага тіл»
Гейміфіковані курси:
«У світі звуків»
«Закони збереження»
«Основи кінематики»
«Динаміка»
«Фізика – це легко?»
Відоурок «Культура України в повоєнні роки»
Інтерактивна вправа «Конституція України»
Відеоурок «Загальні тенденції світового розвитку другого періоду новітньої історії»
Відеопрезентація «Уроки другої світової війни. Війна в історичній пам`яті  українства»
Дистанційний урок «Масові репресії»
Дидактичний блок «Опорядження поверхонь»
Інтерактивний практичний посібник з теми “Орфографічна норма” (викладач Яценюк Г. В.)
Дистанційний курс з української мови з теми «Орфографічна норма» (14 уроків, викладач Яценюк Г. В.)
Мультимедійний дидактичний комплект з теми «Духовний світ поезії Ліни Костенко»
Словникові аудіодиктанти з української мови:
з теми «Правопис префіксів»
з теми «Ненаголошені е, и в корені слова»
з теми «Спрощення в групах приголосних»
Візуалізований інтерактивний конспект з теми «І. С. Нечуй-Левицький «Кайдашева сімя»
Візуалізований інтерактивний конспект з теми « Іменники спільного і подвійного роду»
Мультимедійна презентація з теми «Милозвучність»
Мультимедійний дидактичний комплект «Леся відома й невідома»
Літературна інтерактивна вікторина «Леся відома й невідома»
Інтерактивна вправа з рубрики «Як ми говоримо» у 2-х частинах:
1 частина
2 частина
Віртуальна дошка Jamboord з тем:
«Орфоепія. Вступ» із завданнями для спільного редагування
«Вимова голосних і приголосних звуків»
«Уживання апострофа» із завданнями для мотивації
«Уживання знака м’якшення» із вправою «Добери дубль»
Відеопрезентації з теми: «Орфографія. Вступ»
Дидактична інтерактивна гра «Випадкове колесо» з теми «Милозвучність»
Літературний плакат «Упізнай твір» з теми «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Літературний інтерактивний плакат «Ліна Костенко «Маруся Чурай»
Інтерактивна дидактична гра «Шевченків лабіринт»
Технологія опоряджувальних робіт (викладач Чернюк І.В.)
https://app.wizer.me/learn/1P313O
https://app.wizer.me/learn/7DH8P8
https://app.wizer.me/learn/AHD9MI
https://app.wizer.me/learn/2RR9Y9
https://app.wizer.me/learn/ANAY2S
https://app.wizer.me/learn/JXJ9N1
https://app.wizer.me/learn/458DKJ
https://app.wizer.me/learn/A5W7K7
https://app.wizer.me/learn/LLQNFI
https://app.wizer.me/learn/HB4XU9
https://app.wizer.me/learn/HB4XU9